Váš nákupní košík
je prázdný

Často kladené otázky

Jak mám postupovat, když mi dorazila poškozená zásilka?

Napište nám prosím na info@ahome.cz číslo objednávky a přiložte fotografie poškozeného produktu. Na fotografiích musí být zřejmé, o jaký výrobek a o jakou vadu se jedná. Poškozený produkt nám prosím zpět neposílejte.

Kdy dorazí moje objednávka?

Určitě co nejdříve. Pokud jste zvolili platbu na dobírku, odesíláme zboží následující pracovní den. Rychlé jsou taky objednávky placené online platební kartou. V případě platby převodem, odesíláme zboží po připsání částky na náš účet.

Co se děje s mojí objednávkou?

Zkontrolujte prosím, jestli emaily o Vaší objednávce nespadly do jiné složky (spam/hromadné/…). Jeden z nich obsahuje odkaz na sledování Vaší zásilky. Pokud nikde nic nenajdete, napište nám email s čísle Vaší objednávky a vše Vám dohledáme :)

Potřebuji upravit/změnit/zrušit objednávku.

Žádný problém, to zvládneme :) neváhejte nás kontaktovat emailem a připravte si prosím číslo Vaší objednávky.

Objednávku jsem si rozmyslel/a a chci vrátit zboží ve lhůtě 14ti dnů zpět.

Zboží, které si přejete vrátit, dobře zabalte a do balíku přiložte dopis, kde uvedete: - číslo objednávky - jméno a příjmení - vzkaz, že vracíte zboží do 14ti dnů - číslo účtu, kam si přejete peníze poslat Balík pošlete přímo na adresu: Ahome, Jílkova 1985/151, 615 00 Brno Teprve po přijetí této zásilky dáme příkaz k vrácení peněz.

Objednávku mám zaplacenou, ale vy jste ji stornovali!

Čas od času se stane, že některá platba se nespáruje s objednávkou. Většinou z důvodu chybného nebo chybějícího variabilního symbolu, který je shodný s číslem objednávky. Systém vyhodnotí objednávku jako nezaplacenou a automaticky ji po pár dnech stornuje. Ale nebojte, vše napravíme. Dejte nám prosím vědět emailem a uveďte číslo objednávky. Po ověření Vaší platby Vám zboží odešleme.

Nejde mi vytvořit objednávka.

Zkontrolujte prosím všechny zadávané údaje. Může být problém číslo popisné nebo směrovací, telefon... Nezapomeňte vybrat výdejní místo, pokud si přejete balíček doručit na pobočku Zásilkovny. Pokud se Vám opakovaně nedaří objednávku uskutečnit, neváhejte nás kontaktovat.

Chci zaplatit, ale nejde to.

Napište nám email s číslem Vaší objednávky a my Vám obratem pošleme údaje pro platbu.

Když si objednám album/diář/bloček s vlastním textem, kdy mi objednávka přijde?

Výrobu tohoto typu momentálně děláme v pondělí po přijetí Vaší objednávky. Dřevěné výrobky si přes noc vyrovnají a v úterý je odesíláme.

Je možné přidat listy do alba nebo bločku?

Máme vyzkoušeno, že námi uvedený počet listů je tak akorát. Důvodem je omezená velikost kroužkové vazby, kterou používáme. Pokud si i přes to přeje více listů, neváhejte nám napsat email a nějak se domluvíme.

Chci na vaše zboží svůj nápis nebo obrázek, jde to?

Pošlete nám Váš návrh na info@ahome.cz a my uvidíme, co zmůžeme :)

Nenašli jste odpověď v častých otázkách?

Kontaktujte nás

Korespondenční adresa

  • Ahome
  • Jílkova 1985/151, 615 00 Brno
  • Česká republika

Reklamace

Buďte s námi v kontaktu